Obsługa serwisowa sprzętu grawerskiego i wsparcie techniczne klientów

Wybierając grawerkę wśród dużej ilości ofert od różnych producentów podobnej techniki, należy zwrócić uwagę nie tylko na jej wartość i charakterystyki techniczne, ale też na rozwiązanie kwestii jej obsługi technicznej i naprawy (w tym gwarancyjnej). W przeciwnym razie Państwo mocno ryzykują po niedużym okresie użytkowania sprzętu grawerskiego zetknąć się z koniecznością ponownego rozwiązania sprawy jego zakupu. Z tego punktu widzenia zakup wyrobów MIRTELS to jedno z najlepszych rozwiązań dla klienta z powodu całego szeregu przyczyn obiektywnych.

Obsługa serwisowa grawerki

Obsługa serwisowa grawerki dowolnego modelu oraz innego sprzętu produkowanego przez firmę MIRTELS również należy do liczby priorytetów naszej działalności zawodowej.

Chociaż cały zakres naszych grawerek jest produkowany seryjnie, każde urządzenie przechodzi przez proces testowania i ustawienia, aby nasz nabywca otrzymał sprawdzony w użytkowaniu produkt dobrej jakości. Tylko po sprawdzeniu odpowiedniości wskaźników użytkowania standardom i normom, które obowiązują dla podobnej techniki, nasza firma udziela nabywcy gwarancji na zakupiony sprzęt.

Montaż i ustawienie grawerki dowolnego modelu są realizowane przez autoryzowany wysoko wykwalifikowany personel naszej firmy, co gwarantuje nabywcy nienaganną jakość użytkowania zakupionego sprzętu bez względu na jego wartość.

Obsługa techniczna klientów

Przy zakupie techniki grawerskiej Mirtels nasi specjaliści przeprowadzają szkolenia nabywcy w zakresie umiejętności jego użytkowania. Jeśli nabycie zostało realizowane zdalnie, szkolenie operatora obrabiarki odbywa się na podstawie płyty DVD z instrukcjami i materiałami wideo.

W ramach wsparcia technicznego naszych klientów pracownicy firmy oferują swoje sprawne konsultacje i fachowe rozwiązanie dowolnych kłopotów i pytań związanych z naszymi wyrobami. Nasi specjaliści świadczą wsparcie techniczne i niezbędne konsultacje w trybie online przez telefon, Skype lub w drodze korespondencji pocztą elektroniczną. Osobno pragnę zauważyć jeszcze jedną zaletę naszego wsparcia informacyjnego – indywidualne podejście do każdego klienta.

Naprawa sprzętu grawerskiego

Naprawa sprzętu grawerskiego Mirtels (owszem, to też jest realnością) może być realizowana przez jeden z dwóch sposobów: przez naszych specjalistów w przypadku dostarczenia obrabiarki do centrum serwisowego firmy lub przez nabywcę we własnym zakresie.

Wszystkie urządzenia są wyprodukowane wg zasady modułowej, dlatego sprzęt łatwo wyremontować na odległości po otrzymaniu potrzebnego modułu. W celu realizacji takich zabiegów nie jest wymagana wiedza specjalna.

Poniżej wykaz punktów serwisowych: